Nowy Screan opinii Zumbi Store na temat bezpłatnego doradztwa od użytkownika 2017 Zobacz większe

Screan opinii Zumbi Store na temat bezpłatnego doradztwa od użytkownika 2017

Nowy produkt

0,00 zł

Nie ma punktów za ten produkt.


Zumbi Store Opinie data: 24 marca 2024 roku


"Profesjonalizm, podejście do klienta w punkt"

Opinia to screan z czatu od użytkownika, który korzystał z naszego Doradztwa.



Sklep rowerowy


KODEKS ETYCZNY
Publikacja wynika z transparentności naszej pracy.



(1) Pomóż Riderowi zrozumieć zmianę w rowerze

(2) Upewnij się, że części pasują do ramy, stylu jazdy ridera, terenu oraz są spójne z pozostałymi komponentami

(3) Nie skrzywdź Ridera. Informuj o wszystkich zagrożeniach. Jeśli na podstawie zebranego w Zumbi doświadczenia - zauważyłeś, że zmiana nie da użytkownikowi odczuwalnego rezultatu - odmów zmiany i pomóż zrozumieć z czego wynika taka decyzja

(4) Komunikuj się szybko na każdym etapie współpracy z Riderem. W trudnych przypadkach, dyskutuj otwarcie o problemach użytkownika z zespołem. W ten sposób zbierzesz komplet fachowej wiedzy i udzielisz pełnego wsparcia. 

(5) Zrozum Ridera w procesie doradztwa, dotrzyj do fundamentu problemu, określ możliwości wprowadzenia odczuwalnej zmiany, przygotuj rozwiązanie. Jeśli widzisz, że Upgrade warto rozszerzyć na inne obszary - poinformuj o tym Ridera

(6) Pomóż podczas testów w terenie i wspieraj Ridera, odpowiadając na pytania przez cały okres żywotności produktu

(7) Doradztwa udzielaj w oparciu o dobre praktyki, które wypracowane są po to, aby uniknąć błędów

Producenci

Ostatnio przeglądane