WYSYŁKA

Sposób i cena wysyłki
Jesteśmy EKO! Nie używamy folii, taśm i sztucznych wypełniaczy, a wszystkie zamówione artykuły wysyłamy w jednej paczce. Koszt wysyłki i ekologicznego opakowania wynosi: *z wyjątkiem aktualnie obowiązujących promocji

Odbiór w paczkomacie – 9,90 zł / darmowy zwrot
Przesyłka kurierska – 9,90 zł

Do produktów wielkogabarytowych mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, o czym informujemy przy każdym produkcie, którego dotyczy dopłata
Przy wyborze płatności „gotówka za pobraniem” do kosztów przesyłki doliczamy 10 zł

Termin wysyłki
Zamówiony towar wysyłamy z naszego magazynu, znajdującego się w Polsce. Wysyłkę realizujemy jak najszybciej, nie dłużej niż w ciągu kilku dni

Wysyłka towaru z kampanii pre-order
W przypadku kampanii pre-orderowych, wysyłkę realizujemy nie później, niż wskazuje to termin zaznaczony na stronie wybranego przez Ciebie produktu.

Status zamówienia
Aktualizacje o statusie zamówienia będą wysyłane drogą mailową. Te informacje można sprawdzić również w sekcji „Moje konto” dostępnej po zalogowaniu
Ograniczenia
W Zumbi Store staramy się dotrzeć do wszystkich miejsc. Jeśli wskazany adres dostawy ma jakiekolwiek ograniczenia dotyczące wysyłki, taka informacja wyświetli się w momencie zakupu.

Wysyłka zagraniczna
Jeżeli zależy Ci, abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granice Polski, skontaktuj się z nami lub wskaż adres wysyłki z poziomu panelu „zamówienia i zwroty” w „Moim koncie”. Skontaktujemy się z Tobą i podamy wysokość dopłaty do przesyłki.

Informacje ogólne
- towar wysyłany jest na adres podany w formularzu zamówienia
- w każdej paczce znajduje się faktura zakupu
- zamówienia dostarczamy na terenie całej Polski
-wszystkie produkty pakowane są bezpiecznie, tak aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu

Uszkodzona paczka
    Jeżeli widzisz, że paczka jest uszkodzona, nie odbieraj jej od kuriera, zgłaszając równocześnie powód odmowy odbioru jakim jest uszkodzenie przesyłki. Resztą zajmiemy się my, a Ty niezwłocznie otrzymasz towar w nienaruszonym stanie. Jeżeli dany egzemplarz był ostatnim na naszym magazynie, zaproponujemy Ci zwrot środków lub wymianę na inny produkt z bieżącej kampanii.
    Jeżeli paczka nie była uszkodzona, a po otwarciu okazało się, że towar jest naruszony, niezwłocznie skontaktuj się z kurierem który dostarczał Twoją paczkę, lub z nami – będziesz musiał zgłosić kurierowi, który przyjedzie ponownie po paczkę, że przesyłka po otwarciu była uszkodzona. Resztą zajmiemy się już my!


Producenci