ZWROTY


Zwroty są bajecznie proste i darmowe dla większości produktów.

Jak zwrócić zamówienie?
kliknij: ZWRÓĆ TOWAR

Zwrot dla Klientów posiadających konto w serwisie Zumbi Store
Zaloguj się na swoje konto, podając nazwę użytkownika i hasło. W szczegółach zamówienia można złożyć wniosek o zwrot, wypełniając formularz. Po wypełnieniu formularza na maila otrzymasz etykietę zwrotu. Przesyłkę za darmo nadasz w paczkomacie, lub przekażesz paczkę kurierowi pod wskazanym adresem w przeciągu 24-48h

Zwrot dla Klientów kupujących jako „Gość"
Jeśli dokonałeś zakupu jako gość bez zakładania konta w celu zwrotu towaru – kliknij w link ZWROT TOWARU -  zostaniesz przekierowany do formularza zwrotu. Po wypełnieniu formularza na maila otrzymasz etykietę zwrotu. Przesyłkę za darmo nadasz w paczkomacie, lub przekażesz paczkę kurierowi pod wskazanym adresem w przeciągu 24-48h

Przypominamy, że artykuły do zwrotu należy dostarczyć w przeciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia, zanim upłynie termin zwrotu.
Indywidualny sposób zwrotu ustalany jest dla przesyłek wielkogabarytowych takich jak rowery, ramy, koła, narty, namioty itp.

Zwrot należności
Zwrot należności zostanie dokonany w tej samej formie płatności, która została użyta podczas zakupu. Po dokonaniu zwrotu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem. Jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymałeś należności, skontaktuj się ze swoim bankiem, przedstawiając potwierdzenie zwrotu. Pomoże to w zidentyfikowaniu płatności.

Warunki specjalne
Niektóre artykuły, ze względu n ich cechy szczególne, muszą spełniać następujące warunki, aby można było je zwrócić:
Kąpielówki, kostiumy kąpielowe, nurkowe, surferskie: muszą posiadać naklejkę higieniczną
Akcesoria: należy zwrócić w oryginalnym nie naruszonym opakowaniu
Suplementy diety, odżywki, żywność sportową: należy zwrócić w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu
Artykuły z możliwością personalizacji (Custom): Po dokonaniu personalizacji lub modyfikacji produktu na życzenie klienta przez producenta (zarówno za pośrednictwem Zumbi Store jak i po bezpośrednim kontakcie klienta z producentem) nie będzie można dokonać wymiany, ani zwrotu i ponadto nie będzie możliwości anulowania zakupu artykułów.


Skontaktuj się z nami


Producenci