ZWROTY

Darmowe zwroty to przywilej dla członków Społeczności Zumbi Club

zarejestru się tutaj.




Zwroty są bajecznie proste i darmowe dla większości produktów.

Darmowy zwrot, odbywa się za pośrednictwem paczkomatów InPost.

Aby skorzystać z darmowego zwrotu, wystarczy posiadać aktywne konto Klubowicza Zumbi Club na stronie: www.zumbiclub.pl oraz wypełnić poniższy formularz.


Jeżeli masz już utworzone konto w Zumbi Club - wypełnij po prostu formularz zwrotu :)



JAK ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE ZA DARMO?
Przejdź do formularza zwrotu
- link poniżej.
WYPEŁNIJ FORMULARZ. My w ciągu 24h potwierdzimy Twój zwrot i otrzymasz EMAIL + SMS z KODEM do wpisania w dowolnym paczkomacie InPost.

PRZEJDŹ DO FORMULARZA ZWROTU


Przypominamy, że artykuły do zwrotu należy dostarczyć w przeciągu 30 dni od daty odbioru zamówienia, zanim upłynie termin zwrotu.

Indywidualny sposób zwrotu, ustalany jest dla przesyłek wielkogabarytowych takich jak rowery, ramy, koła, obręcze, amortyzatory przednie, narty, supboardy, hulajnogi itp.



Zwroty poza-paczkomatowe.
Adres do zwrotu:

Zumbi Store
Spytkowice 394B
34-745 Spytkowice
tel: 576 800 306
email: sklep@zumbistore.pl

Formularz zwrotu (tutaj: poza-paczkomatowy)

Zwrot należności.
Zwrot należności zostanie dokonany w tej samej formie płatności, która została użyta podczas zakupu. Po dokonaniu zwrotu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem. Jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymałeś należności, skontaktuj się ze swoim bankiem, przedstawiając potwierdzenie zwrotu. Pomoże to w zidentyfikowaniu płatności.



Warunki specjalne.
Niektóre artykuły, ze względu n ich cechy szczególne, muszą spełniać następujące warunki, aby można było je zwrócić:

Kąpielówki, kostiumy kąpielowe, nurkowe, surferskie: muszą posiadać naklejkę higieniczną

Akcesoria: należy zwrócić w oryginalnym nie naruszonym opakowaniu

Suplementy diety, odżywki, żywność sportową: należy zwrócić w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu

Artykuły z możliwością personalizacji (Custom): Po dokonaniu personalizacji lub modyfikacji produktu na życzenie klienta przez producenta (zarówno za pośrednictwem Zumbi Store jak i po bezpośrednim kontakcie klienta z producentem) nie będzie można dokonać wymiany, ani zwrotu i ponadto nie będzie możliwości anulowania zakupu artykułów.


Skontaktuj się z nami



Producenci