Screan opinii Zumbi Store na temat bezpłatnego doradztwa od użytkownika 2863

Nowy produkt

0,00 zł

Nie ma punktów za ten produkt.


Zumbi Store Opinie data: 13 maja 2024 roku


"Wyczerpujące info, bez nacisków. Najważniejszy jest zadowolony klient, a nie jednorazowa sprzedaż to widać"

Opinia to screan z czatu od użytkownika, który korzystał z naszego Doradztwa.



Sklep rowerowy


KODEKS ETYCZNY
Publikacja wynika z transparentności naszej pracy.



(1) Pomóż Riderowi zrozumieć zmianę w rowerze

(2) Upewnij się, że części pasują do ramy, stylu jazdy ridera, terenu oraz są spójne z pozostałymi komponentami

(3) Nie skrzywdź Ridera. Informuj o wszystkich zagrożeniach. Jeśli na podstawie zebranego w Zumbi doświadczenia - zauważyłeś, że zmiana nie da użytkownikowi odczuwalnego rezultatu - odmów zmiany i pomóż zrozumieć z czego wynika taka decyzja

(4) Komunikuj się szybko na każdym etapie współpracy z Riderem. W trudnych przypadkach, dyskutuj otwarcie o problemach użytkownika z zespołem. W ten sposób zbierzesz komplet fachowej wiedzy i udzielisz pełnego wsparcia. 

(5) Zrozum Ridera w procesie doradztwa, dotrzyj do fundamentu problemu, określ możliwości wprowadzenia odczuwalnej zmiany, przygotuj rozwiązanie. Jeśli widzisz, że Upgrade warto rozszerzyć na inne obszary - poinformuj o tym Ridera

(6) Pomóż podczas testów w terenie i wspieraj Ridera, odpowiadając na pytania przez cały okres żywotności produktu

(7) Doradztwa udzielaj w oparciu o dobre praktyki, które wypracowane są po to, aby uniknąć błędów

Producenci

Ostatnio przeglądane