Nowy produkt
Ostatnia sztuka!
Data dostępności:
Nie ma punktów za ten produkt.
Sklep rowerowy
KODEKS ETYCZNY
Publikacja wynika z transparentności naszej pracy.
(1) Pomóż Riderowi zrozumieć zmianę w rowerze
(2) Upewnij się, że części pasują do ramy, stylu jazdy ridera, terenu oraz są spójne z pozostałymi komponentami
(3) Nie skrzywdź Ridera. Informuj o wszystkich zagrożeniach. Jeśli na podstawie zebranego w Zumbi doświadczenia - zauważyłeś, że zmiana nie da użytkownikowi odczuwalnego rezultatu - odmów zmiany i pomóż zrozumieć z czego wynika taka decyzja
(4) Komunikuj się szybko na każdym etapie współpracy z Riderem. W trudnych przypadkach, dyskutuj otwarcie o problemach użytkownika z zespołem. W ten sposób zbierzesz komplet fachowej wiedzy i udzielisz pełnego wsparcia.
(5) Zrozum Ridera w procesie doradztwa, dotrzyj do fundamentu problemu, określ możliwości wprowadzenia odczuwalnej zmiany, przygotuj rozwiązanie. Jeśli widzisz, że Upgrade warto rozszerzyć na inne obszary - poinformuj o tym Ridera
(6) Pomóż podczas testów w terenie i wspieraj Ridera, odpowiadając na pytania przez cały okres żywotności produktu
(7) Doradztwa udzielaj w oparciu o dobre praktyki, które wypracowane są po to, aby uniknąć błędów
*100% zdalnie
pn, wt, czw, pt: cały dzień
weekend: ktoś zawsze ma dyżur
*na czacie są ludzie :)
ZAMÓW BEZ KLIKANIA
CZAT ««
*dla obecnych klientów
od poniedziałku do piątku:
8:00 - 10:00
15:00 - 17:00
20:00 - 22:00