Amortyzator tylny Cane Creek DB Kitsuma Air Trunnion

Produkt chwilowo niedostępny

Nowy produkt


-911,00 zł

4 399,00 zł

3 488,00 zł

Promocja czasowa

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 348 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 348 punktów które możesz zamienić na Bon Rabatowy o wartości 34,80 zł.





Amortyzator tylny Cane Creek DB Kitsuma Air - Trunnion


BEZ NARZĘDZI - szybka i intuicyjna regulacja na szlaku, która zastępuje tunning... serio :)



  • TWARDO / MIĘKKO (High Speed Compression)
  • WOLNO / SZYBKO (Hight Speed Rebound)

  • TWARDO / MIĘKKO (Low Speed Compression)
  • WOLNO / SZYBKO (Low Speed Rebound)

 


--> Możesz dopasować zawieszenie tak, żeby rower prowadził się pewniej, szybciej i stabilniej.


--> Dużo więcej przyczepności i lepsza wydajność pedałowania z opracowaną 3 stopniową blokadą. Damper daje wygodę na długich wyrypach w tradycyjnym enduro oraz ebike.


--> DB Kitsuma Air to legendarny model do Enduro. BUDOWANY RĘCZNIE w Karolinie Północnej (USA). Da Ci to idealne spasowanie podzespołów, co zmniejszy tarcie i sprawi, że damper powietrzny będzie pracował płynniej i ciszej. Każda sztuka jest zweryfikowana testem fabrycznym. 



W KOŃCU... IDEALNIE USTAWIONY DAMPER!



  • Amortyzator jest w 100% oryginalny, pudełkowy
  • Posiada pełną gwarancję
  • Rocznik modelowy 2023
  • Pochodzi z dystrybucji, ma pełną specyfikację
  • Obsługujemy serwis Cane Creek, specjalnie i tylko dla amortyzatorów kupowanych w naszym sklepie
  • Bezpłatna Opcja Wow: "Zumbi Crash Replacment" dla pierwszego właściciela
  • "Zumbi Service Parts" - wykonujemy na zamówienie tuleje montażowe, ślizgowe, dystansowe i gumki uszczelniające do dampera Cane Creek.
  • Możemy objąć dożywotnią opieką Twój amortyzator. Posiadamy wszystkie potrzebne częsci do serwisu oraz upgrade-u.
  • Model testowany przez zawodników Zumbi Cycles (każdy sprzedawany produkt jest nowy) - testowany był model, a nie konkretny produkt




Pomożemy Dopasować Odpowiedni Damper do Zawieszenia w Twoim Rowerze!
SPYTAJ NA CZACIE




Rozmiary:


185x50mm - KUP TERAZ
 (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

185x52.5mm
 - KUP TERAZ
 (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

185x55mm- KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

205x57.5mm- KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia. Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

205x60mm - KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia. Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

205x62.5mm - KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

205x65mm - KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

225x70mm - KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia. Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

225x72.5mm - KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)

225x75mm - KUP TERAZ (czas oczekiwania: od 4 do max 6 tygodnii od momentu zamówienia - Dampery są składane ręcznie na zamówienie :)



BONUSY!!!

  1. Dostęp do grupy na DISCORD
  2. Bezpłatna Opcja Zumbi Crash Replacment
  3. Zumbi Service Parts - dostęp do customowych części
  4. Możliwość objęcia dampera dożywotnią opieką serwisową (serwisy są płatne), ale prowadzimy pełną księżkę serwisową i dbamy o Twój damper, jak o własny!


BONUSY są dobrowolne. Kupując ten produkt, otrzymujesz PRZYWILEJ (czyli możliwość), odebrania wskazanych Bonusów. 

Chcesz - odbierasz!
Nie chcesz - nie odbierasz! (oferta się nie zmienia)




Specyfikacja: 

  • Przeznaczenie: Enduro
  • Tłumienie: Dwa prawdziwie niezaeżne obiegi tłumienia i cztery zakresy ich regulacji. Olej do amortyzatorów Motorex 4wt.
  • Sprężyna: powietrzna
  • Regulacja: Kompresja przy dużej prędkości, kompresja przy niskiej prędkości, odbicie przy dużej prędkości, odbicie przy małej prędkości
  • Montaż: trunnion/standard )Wysokowydajna tuleja IGUS o niskim współczynniku tarcia). Średnica tuleja ślizgowa - 12.7mm; (opcja Open End Eye - bez tulei ślizgowej - średnica oczka 15.02mm)
  • Waga: 585g (długość Kistuma Air 210)
  • Kolor: czarny
  • Średnica: 9.5mm 
  • Materiał: Aluminium 7075
  • Kompatybilny: rower tradycyjnny, rower elektryczny
  • MAX. CIŚNIENIE POWIETRZA: 300 psi









Ten amortyzator dodatkowo objęty jest Bezpłatnie opcją Crash Replacment (naprawa po-wypadkowa i po-gwarancyjna)

*Na czym polega "Zumbi Crash Replacment"?

Rozumiemy, że używasz sprzęt do granic możliwość i wypadki się zdarzają.

Ponieważ gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, oferujemy program naprawy powypadkowej "Zumbi Crash Replacment"

Dzięki temu możesz uzyskać nowy amortyzator lub części do niego w niedrogi sposób. Opcja skierowana jest do pierwszych właścicieli amortyzatorów 2 lata od daty zakupu.


Regulamin Zumbi Crash Replacment






NAJSZERSZY NA RYNKU ZAKRES REGULACJI

DB Kitsuma może pochwalić się najszerszym zakresem regulacji tłumienia w obwodzie kompresji i zwiększonym zakresem kontroli odbicia (rebound) w porównaniu z jakimkolwiek innym amortyzatorem dostępnym obecnie na rynku. Zakres odbicia został również przesunięty w dół, aby uzyskać większe tłumienie odbicia, aby dostosować się do większych wartości sprężyn potrzebnych w nowocześniejszych rowerach.



ZOBACZ I POCZUJ - USTAWIENIA

Cała gama obwodów kompresji i odbicia przy niskiej prędkości DB Kitsuma jest kontrolowana w ramach jednego obrotu, podczas gdy obwody o dużej prędkości są kontrolowane w ramach dwóch obrotów, umożliwiając kierowcy łatwe odniesienie się do miejsca, w którym się znajdują, na pierwszy rzut oka. DB Kitsuma upraszcza proces strojenia, zwiększając zakres regulacji przy jednoczesnym zmniejszeniu liczby pozycji zewnętrznych w każdym obwodzie - dzięki czemu każda pozycja jest bardziej znacząca i widoczna na szlaku.



BEZNARZĘDZIOWA REGULACJA

Nie musisz dźwigać szyi pod rowerem, gdy majstruje przy pomocy małych kluczy imbusowych, aby dokonać regulacji. DB Kitsuma oferuje całkowicie beznarzędziowe regulatory, które są ergonomicznie zaprojektowane, aby były łatwo dostępne i regulowane na szlaku - dając riderom moc profesjonalnego tuningu na wyciągnięcie ręki.



TTRÓJPOZYCYJNY PRZEŁĄCZNIK NA PODJAZDY

DB Kitsuma jest wyposażony w pojedynczą dźwignię, która przełącza amortyzator między trzema różnymi trybami, drastycznie wpływając na odczucie i charakter amortyzatora. Nowy trójpozycyjny przełącznik podjazdów zachowuje tryb „Descend” i opatentowany tryb „CS”, który zapewnia stabilną, ale responsywną platformę zaprojektowaną w celu maksymalizacji trakcji i wydajności pedałowania podczas pokonywania technicznego terenu i singletrack. DB Kitsuma dodaje również nowy tryb „Firm”. Dzięki zastosowaniu konstrukcji, która zamyka wspólny otwór upustowy, ta trzecia pozycja doskonale sprawdza się w pedałowaniu na długich odcinkach chodnika lub żwirowych dróg w drodze na szlak.



OPIS - O TO WŁAŚNIE CHODZI!!!

Cała idea stojąca za amortyzatorem DB Kitsuma polegała na wykonaniu złożonego i zaawansowanego technologicznie elementu, aby był bardzo intuicyjny i łatwy w użyciu dla rowerzysty. Od naszych czasów spotykając się i jeżdżąc z kierowcami i dealerami na imprezach w całym kraju stało się jasne, że ustawienia zawieszenia większości kierowców nie są optymalne - w wielu przypadkach zawieszenie może przeszkadzać zawodnikom. Jednym z powodów jest to, że wybieranie zawieszenia jest w dużej mierze procesem prób i błędów  na szlaku,  który jest utrudniony przez dostęp i konieczność użycia narzędzi. W związku z tym postanowiliśmy ułatwić rowerzystom maksymalne wykorzystanie szoku, ułatwiając regulacje i mniej onieśmielając.

Tagi

Producenci

Ostatnio przeglądane