NOWY AMORTYZATOR ROCK SHOX SID ULTIMATE RACE DAY 2 DebonAir+ | 120mm | 2026+ | kolor czerwony | 29er blokada na amortyzatorze
Jeśli zastanawiasz się czy amortyzator będzie odpowiedni do ramy lub czy będzie pasował do dampera to POROZMAWIAJ BEZPŁATNIE (na czacie)
Zaczniemy od bezpłatnej analizy roweru w obszarze zawieszenia
Dzięki temu dopasujemy widelec 1:1 do Twojej wagi, stylu jazdy, terenu, ramy + zweryfikujemy spójność z damperem. Korzystamy z symulatora w którym mamy zmapowane rowery oraz zbiorczego doświadczenia riderów z przeprowadzonych Upgrade-ów!
+ możemy wykonać serwis zerowy
+ możliwe są ratki 15x0% (uruchamiamy na życzenie na Czacie)
O co tak naprawdę chodzi z nowym SID-em 120mm?
W przeciwieństwie do modelu wyścigowego SL (super light) - sprężyna powietrzna jest w pierwszej fazie miększa (pozwala zejść głębiej) i łatwiej wprawić widelec w ruch.
Dodstajesz podparcie w środku skoku (mam uczucie, że widelec mnie utrzymuje, kiedy jadę w środku, nie zapada się tak szybko).
Łatwiej osiągasz pełen skok bez pochylania się do przodu - sprężyna powietrzna jest bardziej liniowa - ale możesz dopasować ją za pomocą tokenów - dodając wtedy większą progresję przy końcu skoku - jeśli jesteś cięższym riderem lub tak po prostu wolisz.
To LEKKI i ZWINNY WIDELEC do jazdy na granicy XC i Trailu z naciskiem na FLOW! On jest super zarówno na podjazdach jak i zjazdach.
Możesz objechać na nim "Carpatia Divide", a następnego dnia :) zabrać go na Twistera!
Zumbi Akcept na 100%
- Amortyzator jest w 100% oryginalny, pudełkowy
- Posiada pełną gwarancję
- Rocznik: 2026+
- Pochodzi z dystrybucji, ma pełną specyfikację
- Obsługujemy serwis Rock Shox, specjalnie i tylko dla amortyzatorów kupowanych w naszym sklepie
- Bezpłatna Opcja Wow: "Zumbi Crash Replacment" dla pierwszego właściciela
- Model testowany już przez zawodników Zumbi Cycles (każdy sprzedawany produkt jest nowy) - testowany był model, a nie konkretny produkt
DOSTĘPNOŚĆ:
• NIE WIDZISZ ZEGARU z odliczaniem po wybraniu swojego skoku - oznacza to, że amortyzator leży i pachnie na magazynie i jest gotowy do wysyłki
• Jeśli po wybraniu skoku pojawi się ZEGAR - to trwa Pre-order na konkretny rozmiar, a na zegarze zobaczysz datę końca Pre-orderu i termin wysyłki. W Pre-orderze w zamian za dłuższy czas oczekiwania otrzymujesz Duży Rabat.
Pokochaliście nasze Pre-ordery, dlatego dopracowaliśmy dla Was ten proces na MAXA :)
Więcej informacji w Kodeks Etyczny wysyłek (tutaj)
120mm - KUP TERAZ (dostępny)
SPECYFIKACJA:
- Przeznaczenie: XC, Cross Country, lekki Trail
- Rozmiar koła: 29”
- Tłumik: Nowy Charger Race Day 2
- Regulacje: Rebound + LSC
- Regulacje: 3 pozycyjna regulacja: całkowita blokada, optymalny podjazd (przeprojektowane zaworowanie, aby dostarczać mniejszą ilość oleju - wytworzyć większe ciśnienie i tłumienie) i w pełni otwarty na zjazd.
- Blokada: na amortyzatorze
- Offset: 44mm
- Oś: boost 15x110
- Rura sterowa: Tapered 1,5" do 1 1/8" (28,6 mm do 40 mm), dł: 230mm (nieprzycięta - możemy dociąć dla Ciebie)
- Golenie: 35mm
- Skok: 120mm
- Skok regulacja: możliwość zmiany skoku w amortyzatorze na 110mm (wymiana tzw: shaftu)
- System sprężyn: Nowa Debon Air+ (16% powiększona komora pozytywna i 50% powiększona komora negatywna + poprawione uszczelnienie - dzięki temu sprężyna stała się bardziej liniowa i umożliwiła mięki początek oraz wsparcie w środku skoku. To co zasługuje na szczególną pochwałę z punktu widzenie tunnera - to zamiana tzw: Rubber Top Out Bumper (gumowa podkładka na sprężynie powietrznej) na zwykłą sprężynę - która nie zamula podczas małych wstrzonsów w krótkim odstępie czasu - daje to większą przyczepność, jadąc na poczatku skoku.
- Sprężyna DebonAir+ regulacja: za pomocą tokenów (max:3) = (większa progresja) lub customowo pod Ciebie bez zwiększania progresji spytaj na czacie.
- Kolor: czerwony metalik
- Waga realna: 1480g (dla skoku 120mm)
- Maksymalna opona: szerokość 66mm / wysokość: 758mm
- Maksymalna tarcza hamulca: 220mm / (minimalna tarcza hamulca: 180mm)
- Montaż do ebike: nie nadaje się!
- Tarcie: Wydłużone tuleje, które są dodatkowo bardziej od siebie oddalone, co zmniejsza obciążenie boczne każdej tulei podczas uderzeń, co zmienjsza tarcie. Inaczej mówiąc RockShox zmniejszył siłę działającą na tuleję - w rezultacie zmniejszając tarcie. To czego nie widac, a wpływa na tarcie to nowy olej z Maxima Plush Dynamic Suspension Lab. Ps: dłuższa tuleja - ma mniejsze tarcie niż krótsza, choć intuacja mówi - ale jak... :)
- Axle to Crown: spytaj na czacie
- Upgrade Kits: spytaj na czacie
- Certyfikat Zumbi: otrzymujesz jeśli korzystałeś z usługi UPGRADE'u
- Opcja 1: możliwość dopasowania amortyzatora pod konkretnego ridera.
- Opcja 2: możliwość zdalnego wsparcia w celu znalezienia idealnego ustawienia amortyzatora
- Opcja 3: możliwość przeprowadzenia serwisu zerowego
- Opcja 4: zestaw części, abyś przeprowadzić serwis zerowy we własnym zakresie
- Książka serwisowa: otrzymujesz ją po wykonaniu serwisu zerowego u nas
- Zestaw zawiera: amortyzator, oś, gwiazdkę i błotnik.
Ten amortyzator dodatkowo objęty jest Bezpłatnie opcją Crash Replacment (naprawa po-wypadkowa i po-gwarancyjna).
*Na czym polega "Zumbi Crash Replacment"?
Rozumiemy, że używasz sprzęt do granic możliwość i wypadki się zdarzają.
Ponieważ gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, oferujemy program naprawy powypadkowej "Zumbi Crash Replacment".
Dzięki temu możesz uzyskać nowy amortyzator lub części do niego w niedrogi sposób. Opcja skierowana jest do pierwszych właścicieli amortyzatorów 2 lata od daty zakupu.
Regulamin Zumbi Crash Replacment
Natural Selection by Zumbi!
