WYSYŁKA

Do Kodeksu Etycznego Pre-order - zroluj się niżej :)


Sposób i cena wszystkich wysyłek
Jesteśmy EKO! Nie używamy folii, taśm i sztucznych wypełniaczy, a wszystkie zamówione artykuły wysyłamy w jednej paczce. Koszt wysyłki i ekologicznego opakowania wynosi: *z wyjątkiem aktualnie obowiązujących promocji


• Powyżej 1000 zł - DARMOWA WYSYŁKA + darmowy zwrot (paczkomatem)


• Odbiór w paczkomacie do 1000 zł – 9,90 zł + darmowy zwrot (paczkomatem)
• Przesyłka kurierska do 1000 zł – 9,90 zł + darmowy zwrot (paczkomatem, jeśli się mieści paczka). W Przypadku zwrotu wielkogabarytowego - możemy dla wygody podesłać kuriera dla Ciebie (koszt 21,90 zł) lub możesz odesłać na własną rękę.

• Przy wyborze płatności „gotówka za pobraniem” do kosztów przesyłki doliczamy 10 zł.
--------------------------



Termin wysyłki
Zamówiony towar wysyłamy z naszego magazynu, znajdującego się w Polsce. Wysyłkę realizujemy jak najszybciej i nie dłużej niż w ciągu kilku dni. Jeśli chcesz precyzyjnie uzgodnić dzień dostawy - to zrób to na Czacie. Riderzy dość często umawiają z nami indywidualne dni dostaw- jesteśmy elastyczni:)

• Pre-order, Drop, Tuning i Custom: zgodnie z datą podaną w ofercie
(obowiązuje Kodeks Etyczny - zroluj niżej)


• Serwis zerowy: dodatkowe 1-2 dni

• Części rowerowe: natychmiast lub 1-3 dni

• Amortyzatory mają nieco dłuższą procedurę: 2-4 dni


JAK WYGLĄDA PROCES PAKOWANIA WARTOŚCIOWEGO TOWARU? (na przykładzie Amortyzatora):

• każdy produkt fizyczny jest wprowadzany do systemu i przypisywany do użytkownika - żebyś w banalny sposób mógł korzystać, np. z opieki serwisowej lub części zamiennych przez cały okres żywotności produktu

 CrashReplacment mapujemy w kodzie Subskrybenta społeczności (jeśli dołączasz) - taki przywilej i kod otrzymasz, a ostateczna decyzja o dołączeniu należy do Ciebie! 1 rok za free lub dożywotnio za free z Tokenem (ale takich użytkowników dopuszczamy sporadycznie i decyduje społeczność)

część amortyzatorów przednich i damperów powietrznych przechodzi serwis zerowy, dopasowanie komory powietrznej do wagi ridera. Wprowadzane są zmiany skoków, przeprowadzane tuningi. Niektóre mają montowane tuleje custom, a inne wybijane tulejki ślizgowe. Wszystko zależy od opcji, którą wybrałeś.

Dla serwisu zerowego wydajemy w systemie książkę serwisową, po to żebyś mógł np. łatwiej odsprzedać  kiedyś swój sprzęt innemu użytkownikowi za naszym pośrednictwem w programie Pre-owned.

Każdy produkt jest szczegółowo oglądany, a ten który był na serwisie - dodatkowo sprawdzany pod kątem pracy.

Na końcu wydajemy Certyfikat Upgrade oraz nanosimy numery seryjne do dokumentacji, np: dla ułatwienia procesu gwarancyjnego - jest tak banalny, że wystarczy dać znać na czacie do Dobrego Wuja :)

Od tego momentu, zaczyna się paczkowanie, zabezpieczanie i przyklejanie etykiet. 

Na końcu przekazujemy paczkę do kuriera i przypominamu mu, że ma o paczki dbać :)
--------------------------


Wysyłka towaru z kampanii Pre-order
W przypadku kampanii pre-orderowych, wysyłkę realizujemy nie później, niż wskazuje to termin zaznaczony na stronie wybranego przez Ciebie produktu z wyjątkiem sytuacji w której może zdarzyć się opóźnienie - wtedy obowiązuje KODEKS ETYCZNY (poniżej):


Dla Pre-order'ów obowiązuje

KODEKS ETYCZNY:

wprowadzony dnia: 3.04.2024 roku


Na koniec 2023 roku: 96,8% zamówień Pre-orderowych zrealizowaliśmy w wskazanych terminach lub wcześniej. Kilka razy było to nawet: 11, 13, 14, 21 dni przed deklarowanym terminem.


1. Po złożeniu zamówienia Pre-order przywita się z Tobą Dobry Wujo, który będzie opiekował się zamówieniem od A do Z, będąc cały czas z Tobą w kontakcie

2. Co poniedziałek - Dobry Wujo sprawdza status transportowy każdego produktu zamówionego w Pre-orderze. W 96,8% zamówień w 2023 roku - wszystko przebiegło idealnie.

3. W sytuacji, kiedy Dobry Wujo wyłapie kilkudniowe opóźnienie - otrzymasz poniedziałkowy telefon z konkretną informacją o terminie wysyłki do podjęcia decyzji: czy akceptujesz sytuację czy nie. Możesz w każdej chwili zrezygnować, a my od razu zwrócimy Ci środki. MASZ PEŁNĄ GWARANCJĘ ZWROTU ŚRODKÓW.

W takiej sytuacji, jeśli utrzymujesz zamówienie to w ramach wdzięczności za zaufanie jakim nas obdarzasz - otrzymasz T-shirt z limitowanej kolekcji Natural Selection by Zumbi, którego nie da się kupić.

Kilka razy znaleźliśmy alternatywne rozwiązanie.

W takich sytuacjach jesteśmy elastyczni i skupiamy się na tym, żeby Tobie było wygodnie. Pisz z pytaniami na Czacie.

--------------------------



Wysyłka towaru z "Dropa" czyli akcji promocyjnej z dedykowanej puli.
Każdy produkt, który bierze udział w Dropie ma w opisie wskazany termin wysyłki. Jest to z reguły zbiorcza wysyłka po zakończeniu kampanii promocyjnej. Najczęściej kampania trwa kilka dni, a wysyłka realizowana jest w następnym tygodniu. Dla pewności i wygody możesz spytać na Czacie. Z reguły jest ustawiony BOT, który informuje o szczegółach Dropa - tutaj wszystko jest transparentne!

--------------------------






POZOSTAŁE INFORMACJE

Status zamówienia
Aktualizacje o statusie zamówienia będą wysyłane drogą mailową. Te informacje można sprawdzić również w sekcji „Moje konto” dostępnej po zalogowaniu
Ograniczenia
W Zumbi Store staramy się dotrzeć do wszystkich miejsc. Jeśli wskazany adres dostawy ma jakiekolwiek ograniczenia dotyczące wysyłki, taka informacja wyświetli się w momencie zakupu.

Wysyłka zagraniczna
Jeżeli zależy Ci, abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granice Polski, skontaktuj się z nami lub wskaż adres wysyłki z poziomu panelu „zamówienia i zwroty” w „Moim koncie”. Skontaktujemy się z Tobą i podamy wysokość dopłaty do przesyłki.

Informacje ogólne
- towar wysyłany jest na adres podany w formularzu zamówienia
- w każdej paczce znajduje się faktura zakupu
- zamówienia dostarczamy na terenie całej Polski
-wszystkie produkty pakowane są bezpiecznie, tak aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu

Uszkodzona paczka
    Jeżeli widzisz, że paczka jest uszkodzona, nie odbieraj jej od kuriera, zgłaszając równocześnie powód odmowy odbioru jakim jest uszkodzenie przesyłki. Resztą zajmiemy się my, a Ty niezwłocznie otrzymasz towar w nienaruszonym stanie. Jeżeli dany egzemplarz był ostatnim na naszym magazynie, zaproponujemy Ci zwrot środków lub wymianę na inny produkt z bieżącej kampanii.
    Jeżeli paczka nie była uszkodzona, a po otwarciu okazało się, że towar jest naruszony, niezwłocznie skontaktuj się z kurierem który dostarczał Twoją paczkę, lub z nami – będziesz musiał zgłosić kurierowi, który przyjedzie ponownie po paczkę, że przesyłka po otwarciu była uszkodzona. Resztą zajmiemy się już my!


Producenci