REKLAMACJE I ZWROTY:


Dostarczono nieprawidłowy artykuł

Bardzo przepraszamy za pomyłkę.
Prosimy o kontakt z nami, zamówimy kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę. Wymienimy ją na prawidłową, albo zwrócimy Ci pieniądze.
Zwrot środków: po otrzymaniu przesyłki, zwrócimy Ci należność w terminie do 7 dni.
Przepraszamy  za niedogodności


Na zwrot nienaruszonego towaru masz aż 14 dni!

W celu zwrotu towaru – pobierz i wypełnij formularz, załączając go do przesyłki zwrotnej.


W jaki sposób wypełniamy Twoje prawo odstąpienia od umowy?

1. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Musisz natomiast złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy adres email: sklep@zumbistore.pl
2. Zwracany towar odsyłasz najpóźniej w ciągu 30 dni od odstąpienia od umowy wraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres: zumbistore.pl OS PRO, ul. Jana Pawła II 43, 34-700 Rabka-Zdrój.
3. Koszty przesyłki zwracanego towaru u nas pokrywa Klient, dlatego, że nasze marże są niewielkie, a Twoje zakupy tanie
4. My dokonujemy zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych, od daty otrzymania zwrotu towaru we wskazany przez Ciebie sposób.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Ciebie na konto Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych. Ale wierzymy, że nasze formularze są proste, czytelne i Twój ewentualny zwrot będzie procedurą przyjemną ;)


Rękojmia

1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi w okresie jednego roku od daty sprzedaży. Reklamacja towaru w czasie objętym rękojmią, sprowadza się do zgłoszenia informacji o usterce pisemnie na: adres email: sklep@zumbistore.pl
2. Następnie należy wysłać produkt wraz formularzem reklamacyjnym na adres: zumbistore.pl OS PRO, ul. Jana Pawła II 43, 34-700 Rabka-Zdrój.
3. Rękojmi nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
4. Sklep, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji z tytułu rękojmi i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego.


Reklamacje

1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
2. Procedurę należy rozpocząć od nawiązania kontaktu ze Sklepem (adres email: sklep@zumbistore.pl i podaniem przyczyny reklamacji.
3. Kolejnym etapem jest wysłanie towaru wraz z opisem reklamacji na adres: zumbistore.pl OS PRO, ul. Jana Pawła II 43, 34-700 Rabka-Zdrój.
4. Sklep, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego.


Producenci

Najczęściej kupowane